neděle 16. ledna 2011

Kostíci

Kostící jsou další internetové stránky, které vašim dětem dopřejí trochu té zábavy i nějaké to malé poučení. Jednoduchá grafika a hodně dialogů, které jsou namluveny, zabaví i menší děti kteří ještě neumí číst. Nás bavila autoškola a strojení slečny Áji. Na internetových stránkách naleznete i album právě vydaných magnetek a několik informací pro dospělé. Pokud na vás nepůsobí Kostíci strašidelně rozhodně doporučujeme navštívit.



24 komentářů:

  1. mohla bych se zeptat?? jaky ma kostici adresa??? chtela bych jim neco poslat dekuji terka

    OdpovědětVymazat
  2. Všechno potřebné se dozvíš na adrese http://www.kostici.cz/ nebo klikni na Kostíky v našich oblíbených odkazech (vpravo nahoře).

    OdpovědětVymazat
  3. Ahoj tady Linda mám Kostíky moc ráda a když chci jít na jejich stránky,tak ty stránky tam nejsou.

    OdpovědětVymazat
  4. Ahoj Lindo, nám se Kostíci také pořád líbí. Chodíme na ně pravidelně a jejich stránky nám i dnes fungují. Zkus kliknout na Kostíky tady u nás vpravo nahoře.

    OdpovědětVymazat
  5. Ahoj tady Terka nemeckova chci hrat tu hru a to nejde mohu se zeptat jakto????

    OdpovědětVymazat
  6. ahoj tady natalka mam kostíky rada a mam všechni jejich magnetky a i tetovaní ja s moji kamoško denčou se hodně zajímáme o kostíci

    OdpovědětVymazat
  7. Ahoj ja chodim hlavně na Kubu protože tam jezdim na kole a je to supe ja už sem dostal kostičak :DDDDDDD Bára Švihálková

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Bubu 10.června 2012 12:32 Ahoj Anonymní,mě se taky ze všeho nejvíc líbý dopravní hřiště,jo a mimochodem,ne aby vás napadlo se registrovat do tajného bunkru,žádný posílání her napřed na i-mal tam neni. ahoj bubu

      Vymazat
  8. jitka : dobrý den jedla jsem každý den kostíky ale už je nejím každý den nevíte jaké magnetky jsou vevnitř děkuji jitka janku 9 let :-D

    OdpovědětVymazat
  9. Dobrý den.Jak si mám vytvořit vytvořit druhého pejska?

    OdpovědětVymazat
  10. KDY MUZU MÍT DRUHEHO PEJSKA A KDY BUDE NĚJÁKÁ SOUTĚŽ?

    OdpovědětVymazat
  11. ahoj kdy muzu mít dva pejsky??

    OdpovědětVymazat
  12. ahoj, kostíci nás už moc nebaví, takže pejsky už neřešíme.

    OdpovědětVymazat
  13. prosím poradíte mi ted sou novy kostici a ja nevim kde se klika ta hra kouknitese na muj blog diky LoveTheDaisy

    OdpovědětVymazat
  14. Proč jsou noví Kostíci vůbec se mi nelíbí vraťte je prosím zpátky.:( Děkuji

    OdpovědětVymazat
  15. Prosím poradte vůbec mě nebaví nový kostíci a chci se zeptat...... kde je městečko? :( byla to nejlepší hra prosím odpovězte mi....DĚKUJI

    OdpovědětVymazat
  16. Můžu si ještě někdy zahrát v kostíkově? Prosím poraďte mi. Mě bavilo se starat o psa a teď mi to nechce vyhledat.

    OdpovědětVymazat
  17. Odkaz prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím prosím

    OdpovědětVymazat
  18. Už dva týdny trpím rektální zácpou....někdo prosím poradit

    OdpovědětVymazat
  19. Ahoj, jsou noví kostíci i s dodatkem analní penetrace? Diky, Frantisek 3 rokjyk.

    OdpovědětVymazat
  20. Tuto sú nový kostíkovia. Sice sa mi viacej páčila tá prvá a druhá verzia ale aj táto je pekná... https://www.kostici.cz/#

    OdpovědětVymazat